Kolay İade Merkezi

  eyyo.jpg (48 KB)

 

1 - İademi nasıl oluşturabilirim?

İade işlemleriniz için Kolay İade Merkezi'ne ulaşabilir ve basit adımlarla sürecinizi başlatabilirsiniz. İade paketlerinizi Kolay İade Merkezinden aldığınız iade kodu ile ücret ödemeden "ARAS KARGO" şubelerine teslim edebilirsiniz. İade formuna ulaşmak için tıklayınız.

2 - İade politika ve prosedürleriniz nelerdir ?

Müşterilerimizin memnuniyeti ve beklentileri bizim için önemlidir. Herhangi bir nedenle siparişinizden memnun kalmazsanız ürünlerinizi; orjinal ambalajında, kullanılmamış ve etiketleri çıkarılmamış olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, hijyenik ürünler (cerrahi maske gibi), mayo ve bikiniler iadesi sağlık ve hijyen nedeniyle uygun olmayan ve cayma hakkının kullanılamadığı ürün tipleridir. Bu ürünleri ancak; Ambalajları ve ürün koruma bantları açılmamış, Denenmemiş, Kullanılmamış ve Hijyenik yapısı bozulmamış ise aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu şartları sağlamayan ve iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz. Bu kapsamda olduğu tespit edilen iadeleriniz kabul edilmeyecektir. İade sürecinizi, hesabınıza giriş yaptıktan sonra "Siparişlerim" alanından ilgili siparişe ulaşarak gerçekleştirebilirsiniz. İade süresi dolmamış siparişlerinizin altında "İade Et" butonunu görebilirsiniz.

3 - İade süreciniz nasıl işlemektedir?

İade gönderiniz, bize ulaştığında ve onay süreci tamamlandığında sizi bilgilendirecek ve ücret iadesi işlemlerinize hemen başlayacağız. Bankanızın ödeme işlem süreçlerine bağlı olarak iadenizin hesabınıza yansıması 14 gün sürebilir. Kapıda ödeme ve banka kartı ile ödeme yaptığınız siparişlerde Müşteri Hizmetleri Merkezi'miz banka hesap bilgilerinizi istemek üzere telefon ya da e-posta yoluyla size ulaşacaktır. Kredi kartı ile oluşturduğunuz siparişlerinizde, iade tutarı doğrudan kullandığınız banka hesabınıza yapılacaktır.

4 - İade ettiğim ürünlerin takibini nasıl yapabilirim?

İade ettiğiniz ürünleriniz bize ulaştıktan hemen sonra, e-posta ve SMS yoluyla bilgilendirileceksiniz.

5 - İade ücretim hesabıma yansımadı. Ne yapmalıyım?

İade gönderiler onay sürecinden geçtikten sonra işleme alınmaktadır. İadenizin 14 gün içerisinde hesabınıza yansımadığı durumlarda öncelikle bankanıza danışmanızı öneririz. İade ödemeniz ile ilgili yeterli bilgi alamamanız durumunda 0534 897 77 20 WhatsApp hattımıza mesaj gönderebilirsiniz

6 - Ürün değişimi yapabilir miyim?

Ürün değişimi hizmetimiz bulunmaktadır. Ürün değişimi yapmak için 0534 897 77 20 WhatsApp hattımıza yazabilirsiniz.

7 - Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya iletilmemiş ise sipariş iptali yapabilirsiniz. Sipariş iptali için 0850 888 77 20 çağrı merkezimizden destek alabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.