Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Sıkça Sorulan Sorular

SSS

 

Nasıl sipariş oluşturabilirim?

Beğendiğiniz ürün ya da ürünleri, varsa renk ve beden seçimi yaptıktan sonra satın almak üzere sepetinize ekleyebilirsiniz. Tüm ürünleri sepetinize eklediğinizden emin olduktan sonra sipariş özeti alanında yer alan SİPARİŞİ TAMAMLA butonuna basarak ödeme adımına geçebilirsiniz.

Tek bir ürün satın almak istiyorsanız, ürün renk ve beden seçimini yaptıktan sonra HEMEN AL butonuna basarak doğrudan ödeme adımına geçebilirsiniz.

Bu adımda teslimat adresi bilgilerinizi kontrol etmeniz gerekmektedir. Teslimat adresinizi güncellemek için YENİ ADRES ekleme butonunu tıklayarak teslimatı yapılacak adresi seçebilirsiniz.

Kargo ve ödeme seçenekleri arasından sizin için uygun olanı seçerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

 

Üye olmam gerekiyor mu?

Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişleri hem üye olarak hem de üye olmadan tamamlamanız mümkündür. Siteye üye olarak, kupon ve indirimleri takip edebilir ve satın alma işlemlerinde adres ve iletişim bilgilerinizi tekrar girmeden hızlıca işlemi tamamlayabilirsiniz. Üye olmadan oluşturacağınız siparişlerde, iletişim ve adres bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olmalısınız.

 

Hediye paketi yapıyor musunuz?

Hediye paketi uygulamamız mevcuttur. Sepetinizde bulunan ürün bilgisinin hemen altında yer alan “Hediye Paketi İstiyorum” kutucuğunu işaretleyerek, ürünün hediye paketi içerisinde tarafınıza ulaştırılmasını sağlayabilirsiniz. Yansıtılan hizmet bedeli detaylarını “Sipariş Özeti” alanından takip edebilirsiniz.

 

İndirim kodum var, nasıl kullanabilirim?

İndirim kodunu, alışveriş sepeti içerisinde yer alan indirim kodu alanında kullanabilirsiniz. Kodu ilgili alana girerek UYGULA butonuna bastığınızda indirim uygulanarak, yeni toplam sepet tutarınız sipariş özetinde gösterilecektir.

 

Hangi ödeme türlerini seçebilirim?

Ödemelerinizi online olarak kredi kartınız veya debit/banka kartınız ile yapabilir ya da kapıda ödeme hizmetinden faydalanabilirsiniz. Kapıda nakit ödeme ya da kapıda kredi kartı ile ödeme seçeneğini seçtiğinizde sipariş toplamına hizmet bedeli yansıtılabileceğini unutmayınız. Yansıtılan hizmet bedeli detaylarını “Sipariş Özeti” alanından takip edebilirsiniz. 

 

 

 

Taksitli alışveriş yapabilir miyim?

www.eyyo.com.tr adresinden yapacağınız alışverişlerde, bankaların kampanya koşullarına bağlı olarak taksit imkanlarından faydalanabilirsiniz. Bankaların taksit kampanya ve faiz oranlarını, ÖDEME SEÇENEKLERİ adımında yer alan TAKSİT TABLOSU alanından takip edebilirsiniz.

 

Faturam nasıl ve ne zaman gönderilir?

Siparişlere ait fatura paketle birlikte gönderilmemekte, e-mail adresinize e-arşiv/e-fatura olarak gönderilmektedir. Faturanız siparişiniz faturalandırıldıktan sonra 7 gün içerisinde hesabınızda kayıtlı e-mail adresinize gönderilmektedir.

 

Siparişim ne zaman gelir?

Sipariş teslim süresi 1-5 iş günü aralığındadır. Siparişiniz kargoya verildiğinde SMS ile bilgilendirme ulaşacaktır. Gönderi kodu veya takip linkinden kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.

 

Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

Sipariş gönderimlerinde anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları; Kargo İst, Kargom Sende ve Kargola firmalarıdır. Kargola firması ile “Aynı Gün Teslimat” seçeneğimiz de mevcuttur. Sipariş oluştururken kargo firması seçimi yapabilmektesiniz.

 

Kargo ücreti var mı?

Standart kargo ücretimiz 60 TL’dir. 1.500 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.

“Aynı Gün Teslimat” seçeneğinde ise, 100 TL kargo ücreti mevcuttur. Saat 10:00' a kadar verilen siparişlerde “Aynı Gün Teslimat” yapılmaktadır. Saat 10:00' dan sonra verilen siparişlerde bir sonraki gün teslimat yapılmaktadır.

Siparişinize ait kargo bedelini sepetinizden ve ödeme sayfanızdan kontrol edebilirsiniz.

 

Siparişimde adres değişikliği yapabilir miyim?

Sipariş verildikten sonra adres değişikliği sağlanamamaktadır fakat kargo takip numaranız SMS olarak geldiğinde bizlere ulaşmanız durumunda kargo firması ile iletişime geçerek yardımcı olabiliriz.

Bu süreçte kargo firması, öncelikle ilk verdiğiniz adresinize teslimata çıkmaktadır. Yapacağımız yönlendirme sonrasında ise, yeni adresinize teslimata çıkacaktır. Bu doğrultuda, yardımcı olmak adına güncel adresinizi alarak kargo firmasına gereken yönlendirmeyi sağlayabilmekteyiz.

 

Siparişimi hızlandırabilir misiniz?

Sipariş teslim süresi 1-5 iş günü aralığındadır. Siparişiniz kargoya verildiğinde gönderi takip numarası SMS ile size ulaşacaktır.

Siparişiniz ile ilgili konular için Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçerek bilgi ve destek alabilirsiniz.

Kargo firmalarına göre süreçler değişebildiğinden teslimat süreleri de değişkenlik gösterebilmektedir.

 

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Onaylanan sipariş içeriğinde değişiklik yapamıyoruz. Dilerseniz, siparişiniz size ulaştıktan sonra ürününüzde beden değişimi veya farklı bir ürün ile değişim sağlayabilirsiniz.

Yeni almak istediğiniz ürünler ile yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.

 

Siparişimde eksik/yanlış ürün gönderilmiş, ne yapmalıyım?

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın. Paket içeriği eksik veya yanlışsa; Kargoyu kesinlikle teslim almayın. Kargo görevlisine "Tutanak" tutturun. Ürünü/kutuyu bu tutanak ile birlikte geri gönderin. Durumla ilgili sipariş numaranız ile Müşteri Hizmetlerimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte (ürünün görselini paketi ile birlikte ve barkodu okunabilir şekilde) talebinizi iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapılacaktır.